Dolunayarad Ya sorma daha demin baışma geldi hemen 3 aylık bebek 3 numara taktım hemem içti meğerse çocuk yoruluyomuş ondan bırakıyomul ter içimde kalıyodıu ya
Emine003 Merhaba05 diğer mesajda gördüm canım biberon başlığını da büyüt dene rahat içerse öyle devam edersin 🥰
Merhaba05 Isik22 şimdi trendyolda yorumlara baktım. 3 numara için çok akıyo vs yazmışlar ama denicem genede
cananata01 Merhaba05 yarım saat süresi var sonra bakteri üretiyor fakat az az sık SIk verirseniz de gaz problemi yaşayabilirsiniz
Mys01-01 -_-hUysUzvetatlikadin bana doktor dedıgı yoğun bakıma mamalar hasır sıvı gelıyor hıc açılmadan dışarıda tutuyoruz her bebege 1 paket sıvı mama açıyoruz 200ml mesela 35 bebege verıyoruz gerisi çöp dolaba koymuyoruz sıvı mama yapılınca dolaba koyulmaZ
Mys01-01 -_-hUysUzvetatlikadin onlarda ondan yapılıyor dolaba koymayın dedı dr bana evde tozdan yapıyorum bende