Mamaya yeni geçtik. Pek sevmedi 3 çeşit mama denedim şimdi bu en sonuncusunu biraz sevdi ama açlığının son dakikasına kadar bekleyip öyle içiyo. Bi biberonu 1 saatte bitiriyo oda oyunla, şarkıyla bin türlü şebeklik yapıyorum. 30ml içiyo bırakıyo sonra bi 30 daha içiyo sonra 20 içiyo derken 1 saati buluyo biberonun bitmesi. Bu kadar uzun sürede içince mama bozulur mu? Havalarda sıcaklıyo korkuyorum bozulacak diye. Acaba az az sık sık yapıp mı versem dedim denedim ama bu seferde tek seferde tüm biberonu içeceği tutuyo🤦🏻♀️