Guner0303 Tulay-onur bebeğinin durumuna göre hareket et bnce canım birde banyo çok iyi oluyor rahat ediyorlar
Oanne Gzdnr17 9 aylık bebeğim hala gaz sorunu yaşıyoruz 😂 her bebek farklı ne yaparsanız yapın oluyor
Gzdnr17 Oanne mesela işte bazı bebeklerin bünyesi gaz daha fazla salgılıyor ama genel olarak 3. Aydan sonra bitiyor ☺️
Tahaaaa Gzdnr17 şekerli suyu annemde bana çok ver dedi ama vermedim şeker yetişkine bile faydalı birşey değil diye doktor dedi deyince şaşırdım
MinikPandam_ Tulay-onur mamasına damlatiyordum ben ama biz bu tarz şeylerin hicbirinin yararını pek görmedik biogaia falan da kullanmıştık. Gaz da kabızlık da büyüdükçe kendi kendine geçti.
dy22 Tulay-onur hemm ucuz hemde cok is.gören bi damla cidden bebegim buyudu 3 bucuk aylik oldu yinede gunde bir sefer 8 damla veriyorum