Tulay-onur arkadaşım hiç fayda etmedi diyenlere aldırış etme bebeklerin doğası gereği zaten gazı tamamen götürecek ilaç yok neden çünkü bebeklerin karın kasları gelişmediği için gaz çıkarma mantalitesini anlamıyorlar karın kasları en son gelişir o da yaklaşık 3 ay sonra 😊 dolayısıyla gelişimin bi parçası bu gaz süreci
Ne yapabilirsin ayaklarına sürekli olarak sıcak su torbası koyabilirsin sen emziriyorsan gazlı yiyeceklerden uzak dur ve de lovr masajı yap YouTube var bunlar rahatlamasını sağlar he birde benim doktorum bi çay kaşığı şerbet verebilirsin çünkü şerbet en iyi gaz çıkarı şeymiş
Not 3 ay ikizlerimde gaz sancısı yaşadık ☺️💐