pleasemom sehpayacarpanserceparmak_ benim bebeğimin 5. Günde 19.3 tü doktorumuz anne sütüyle sık sık emzirmemi söyledi çocuk hığ dese emzir demişti öyle 2-3 saatte bir falan değil. Birde ertesi gün yeniden test yaptır demişti yükseliyor mu azalıyor mu tespiti için
Bjk sehpayacarpanserceparmak_ bizimki de yüksekti. Biz evde beyaz ışık altında yatırdık ve çok sık emzirdim 2 saati bile beklemedik. Bir de doktorumuz en son gittiğimizde topuk kanıyla baktırdı sarılık değerine sizde öyle baktırın
Ysrrr11 sehpayacarpanserceparmak_ bu durumda mamadan hiç korkma her emzirme sonrası ver sarılık beslenme ile geçer altını kirlettikce atar o sarılığı
Dilaraaa2131 sehpayacarpanserceparmak_ biraz aralıklı yapmayı deneseniz yani meme +mama değilde emdikten bi 45 dk 1 saat sonra mama teklif etseniz belki ozaman içer . Bende meme +mama veriyordum sarılıkken 60 içiyor daha aranıyordu sarılıkta beslenme çok önemli
Gyalinn Sulki meme reddi yaşamadık ama benim sütüm az geldiği için yarı yarıya mama emzirme yaptık. Bir öğün mama bir öğün emzirme şeklinde ilerledik