sehpayacarpanserceparmak_ Sariligi 15.2 cikto doktor yenidogana gore fazla dedi mama verdi sma 30ml ama cocuk biraz icsin hemen doyuyo 30mli bitirmek zorundamiyim biraz mama biraz anne sutu veriyorum gecermi kizlar cok korkuyorum
_bahar_ sehpayacarpanserceparmak_ sınırda değer evde de ışığı hep açık bırak beslenmesi çok dikkat et düşer inşallah
Gyalinn sehpayacarpanserceparmak_ geçer merak etmeyin benim kızımın 17 olmuştu. Uzun sürdü ama düzeldi sonunda. 2 ay falan devam etti. Sıvı kaybı olmuştu bide bizde. Bol bol besle biz de sma ile başladık hiç değiştirmedik şimdi 7,5 aylık.
Bus1903 sehpayacarpanserceparmak_ sık sık emzir mama ver bizimkide 15di 17 olursa yatış vericem dedi cok şükür mamayla düşürdük hiç sütümde yoktu
Gmzeabduygzefe Geçer canım hiç korkma. İşin tedavisi verirler geçmezse. Benim oğlumun 25 di. Işından sonra 12 ye düşmüştü 1 günde
sehpayacarpanserceparmak_ Dilaraaa2131 Miniktospik Bus1903 Gyalinn mama 30ml 1olcek diyor ama bitiremiyor sanki bitirmek zorundamiyim kizlar onu once emzirip ustune mama veriyorum
Sulki Gyalinn bende sarılıktan dolayı emzirdikten sonra biberonla kendi sütümü takviye ettim süt sağamadıysam mama verdim. Ama meme reddi yaşamaya başladık. Siz yaşadınız mı
_ipekk18 sehpayacarpanserceparmak_ bizim de değerler 18 di yüksek fetoterapi gördük 2 güne düzeldi elhamdülillah ışın tedavisi ışık altında kalıyor korkulacak bir durum yok çok emzirdim sütüm vardı düşmedi bizde kan uyuşmazlığı vardı çünkü
Miniktospik sehpayacarpanserceparmak_ benim kızım 5 günlükken değeri 19 a çıktı yatışı kabul etmemiştim her 2 saatte 1 mama-meme dönüşümlü doyurdum değerleri düştü şükürler olsun ama daha çok yükselmesi durumunda yatış sağlanıyor dikkat edin bolca besleyin geçmiş olsun
Dilaraaa2131 Bizimde 3 günlükken 17ydi hastaneye yattık Işın tedavisine 1 günde düştü. Beslemek çok önemli doyduğundan emin olun mamayla destekleyin geçene kadar, geçmiş olsun
Dilaraaa2131 sehpayacarpanserceparmak_ biraz aralıklı yapmayı deneseniz yani meme +mama değilde emdikten bi 45 dk 1 saat sonra mama teklif etseniz belki ozaman içer . Bende meme +mama veriyordum sarılıkken 60 içiyor daha aranıyordu sarılıkta beslenme çok önemli
Yasemin38 sehpayacarpanserceparmak_ canım beslenmene dikkat et bol bol su iç ve sık sık emzir bebeğini saat dk gözetmeksizin
Akif5454 Eda-mete bizde yattık 1 gün ışın tedavisi uyguladı 18 falandı 1 gün sonra çıkarken 10du geçiyor yani en son gözlerden atıyor hastanede emerken çok vakit harcıyoruz ışından tam alamıyor diye sağıp verdik hastane sağma makinesi verdi
_ipekk18 Eda-mete 2 güne çıktık korkulacak bir durumda yok ışığın altında yatıyorlar sadece hemen geçer Allahn izniyle 🤲
Akif5454 Eda-mete yok 10 ile alakası yok onun belirli bir sınırı var kaçtı hatırlamıyorum o sınırın altına inince taburcu ediyorlar bizim öyle olmuştu ama işte bize sürekli ışını ne kadar alırsa o kadar çabuk düşer olabildiğince ışında kalsın demişlerdi 2 saatte birde sürekli besledik
Eda-mete Akif5454 bende gidip emziriyorum sürekli hemşire düşünce bir günde normal yatırıyoruz tekrar yükselicek mi diye bakıyoruz dedi
Gyalinn Sulki meme reddi yaşamadık ama benim sütüm az geldiği için yarı yarıya mama emzirme yaptık. Bir öğün mama bir öğün emzirme şeklinde ilerledik
nayirnolamaz06 sehpayacarpanserceparmak_ 16-17 ler de hastenede ışın tedavisi veriyorlar 15 ortalar da diyebilirim düşer annesi üzülme