Mehrab6840 Papatya2023 yok biz orayı istemiyoruz sadece yazacak yer kalmadığı için sonlara doğru yazdık bilgim yok maalesef ☺️
gamzes-26 Geçen sene doğudan geldik bizde kırıkkaledeyiz hem memleketimize yakın hem kiraları uygun diye tercih ettik delice ilçesindeyiz küçük bir yer olay pek fazla olmuyor ama boşta durmuyorlar 24 saat nöbet 24 saat istirahat 8/5 çalışıyorlar
Papatya2023 Mehrab6840 yok bziizm de ilk değil ama kontejanı fazla olan iilk il o yuzden gelebilir diye düşünüyorum onun üstüne yazdıklarımız kontejan sayısı düşük