Fundasu biz siirtteydik geçen sene düzceye tayin olduk. İş yerleri ilçesinde olduğu için ilçeden ev tutma zorunluluğu var. İlçesi çok küçük market harici bir şey yok ama Düzce merkeze 15 dakikalık mesafede. Merkezde de her şey var. İş açısından da iyi normal sabah 8 akşam 5.30 çalışıyorlar. Haftada bir nöbet oluyor. Haftasonları tatil ekstra görev çıkmazsa. Görev dediğim de düzcede ilçeler arası maçlar oluyor maçlara gidiyorlar 2-3 saat durup geliyorlar. Yani tavsiye ederim çalışma şartları güzel, ama ilçeleri çok küçük