A2023 beyine giden sinyal ile alakalı olduğu kadar göğüs yapısıyla da alakalı bir durum. İlk aylar süt kendiliğinden üretiyor terbiye olunca bebeğin ihtiyacına göre üretiyor ama bu birini emerken diğerinden akmaması anlamına gelmiyor göğsün gereğinden fazla dolmasının düzelmesi anlamına geliyor. Ben mochi pahalı geldiği için almamıştım emeceği zaman iki göğsümü de açıp birine bardak tutup diğerini emziriyodum :) bardağa topluyodum sütleri. Özellikle emmenin belli bir aşamasında süt hızlı gelmeye başladığınds diğer göğüsten ufak bir sızlama ile süt akmaya başlıyor. Bebeğim şuan 5 buçuk aylık, göğsüm terbiyr olana kadar geceleri üstüm başım sırılsıklam oluyordu sabaha kadar 5 kez üstümü ve göğsüme koyduğum bezleri değişiyordum. Göğsü kuru tutmak da önemli mantar enfeksiyonunun ucundan döndüm sürekli ıslak olduğı için. Şimdi çok şükür bebeğimin ihtiyacı kadar var o kadar akmıyor. Ama emerken diğer göğüsten genelde hep akar.