Simy bence olaya depremzedeler tarafından değilde kızılay tarafından bakalım birde, ne olursa olsun böyle büyük bir kuruluş çadır satmamalıydı böyle büyük afetlerin yaşanacağı bi coğrafyada yaşıyoruz ülkemiz deprem bölgesi o çadırlar stoklu fazlaca elde tutulmalıydı 3-5 tane değil, ellerinde çok az çadır varmış bu da çok yanlış. Bide ahbapa satana kadar devletten maddi yardım isteselerdi keşke böyle reklam olmazlardı. Nerden tutsan elinde kalıyor🥲 150 küsür yıllık kurumumuzun içini boşalttılar maalesef liyakat sahibi insan kalmadı, bak artık kan bile bulunmuyor neden çünkü insanların yardım etme heveslerini bile körelttiler kuruma güven kalmadı, bu kadar olaydan sonra istifa etmesi gerekirdi onu da yapmıyor sosyal medyada hep okuyorum herkes o adam gitsin kan vericez diyor halkın bu kadar tepkisini almış bir adamı hala o kurumun başında tutmakta yanlış bence.