Pinar_kb
Ya ben de schaferin lastiğini bir defa değiştirdim zaten ne olduysa değiştirdikten sonra oldu, bir kaç defa hava bırakıyordu kapatmama rağmen, en son üst hava kısmı çıkınca bu bir işaret deyip kullanmayı bıraktım, düdüklü olunca cesaret etmiyor insan.