RRaahimee merhaba,bir emzirme danışmanı olarak söylemek istediğim çoook şey var ☺️ ilk olarak sakın insanları duymayın olumsuz her cümleye ve her davranışa kapatın kendinizi. Sütünüzün artması için yapmanız gereken ilk şey bebeğinizi emzirmek ve emzirirken ona bakmak onu sevmek olsun kendinizi o akışa bırakın ve her istediğinde emzirin,sizi sürekli emmek istiyorsa bunun tek sebebi açlık değildir, Sizinle temas ederek kendini güvenli ortamda hissetmek ister. Dünyaya yeni gelmiş bir bebeğin en temek ihtiyaçlarından biriside budur. Sütünüzü sağmak istiyorsanız sağın ama danışanlarımıza ilk etapta bunu önermiyoruz. Çünkü ne kadar iyi ve kaliteli makineler olursa olsun hiç biri bir bebeğin emmesi kadar güçlü değil.
Beslenmenizi aşırıya kaçırmanıza gerek yok,azar azar sık sık beslenmelisiniz. Bol tahıllı gıdalar tüketmek,su içmek , kafein ve çaydan mümkün olduğunca kaçınmak bu süreçte önemli.