thecamellia Rumika valla biz 1 numarayı bile 1-2 hafta anca kullanmıştım direk 3 e geçmiştik 5 kiloda yoktu
Sebusebu Deletedmom_39 yok artık daha neler. Bi yenidoğan iken üst üste geliyordu onun dısında aşırı çiş yapmadığı sürece hiç sızıntı olmadı.
Mamaaaaa 3 ay 16 günlük elimdeki 3 numaralar bitsin 4e geçicem bitsin diye gözüne bakıyorum çok rahatsızım bence sıkıyor çocuğu, Molfix kullanıyorum
cukcukreis Nevram 2 ay 8 günlük 6100 kilo Molfix 3 kullanıyorum bacak kısımları sıkıyormuş gibi hissediyorum iz yapıyor arada elimdekiler bitsin 4e geçeceğim
Nevram cukcukreis maşallah kilosu çok iyi anne sütü mü ? Benim kızım 5 kg zayıf diye üzülüyorum 2 ay 6 günlük
cukcukreis Nevram sadece anne sütü, kız bebişler biraz daha zayıf oluyormuş buralarda okuduğuma göre hiç üzülme seninki de ayına cinsiyete göre çok iyi maşallah, sağlıklı olsunlar da 🥰