Kubra226 Mefat biz 3 buçuk ayligiz iki aylıkken yeşil kaka yapıyordu mukuslu testte laktoz intoransi çıkmıştı
Alyatrd Mefat mrb geçmiştir artık hastalığınız ama benim kızım da 2 yaşında aynı şekilde yeşil mukuslu kakası var sabahtan beri iştahı yok , siz doktora gittiniz mi nasıl geçti merak ettim 🙏🏼
Mefat Alyatrd merhabalar evet çok şükür geçti size de çok geçmiş olsun. Biz doktora gitmedik bu 8shal 1 hafta boyunca sürdü ve sonra kendiliğinden gecti