fatmaa37demir Mefat bizde ekstra kusma durumu olmadığı için hastaneye yatış olmadı. Doktor iki tane Antibiyotik vermişti ama tamamen iyileşmesi uzun sürmüştü kızımın. Kilo vermişti o beni üzmüştü.