Deletedmom_39 2 gece 3 gün Ankara’ya gidiyoruz orda kalacağız. Dolaşacağız. Bayramın ikinci günü akşam üzeri dönücez. 3. Günü de belki bayram ziyaretine uğrarız.
Bu sefer farklılık yapalım dedik. Çocuklara ne kadar anı bırakırsak o kadar iyi 🥰 Her bayram hep ziyaretlerde yedik zaten,kurbandada öyle. Zaten aynı şehirde sık sık görüşüyoruz eşimin ailesiyle akrabalarla.