Ailem de eşimin ailesi de istanbulda istanbulun bir ucunda biz ve kayınvalidemler bi ucunda ailem yaşıyor. Bu bayram oğlumuzla ilk bayramızım 3 buçuk aylık oluyor ilk gün eşimin akrabaları özellikle eşimin dedesi ve anneannesi ni ziyaret edicez çok yaşlı oldukları için torunlarının bebeğini daha göremediler biz gidicez 2.gün karşıya annemlere gidicez ilk defa toplu taşıma ile o kadar uzak bi yolculuk yapıcaz heyecanlıyım .Eşim beni bırakıp geri dönücek 1 hafta kadar kalıcam duruma göre ya ailem götürücek yada eşim gelip beni alıcak .
İlk annemlere gittiğimde 2 hafta kalmıştım taksi ile gitmiştik park yatağını herşeyini götürmüştüm erkek kardeşim evi taşıdın sanırım abla demişti 😀şimdi sadece oğlumun ve benim eşyalarımı götüreceğim o da çok azını özellikle kendim için az alıcam abartmadan başara bilirsem tabi