edafmo Babyboymomm maleseff yapılacak hiç bişey yok. Sabredicez, bazen oturup onunla ağlayıp sakinleşicez bir şekilde geçecek inşallah.. bunları size derken kendim de inanmak istiyorum geçeceğine 😂
Babyboymomm edafmo inşallah geçecek bebeği büyük olanlar hep öyle diyor sonra çok keyif alacaksınız diyor ama şu an bunu yaşarken hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor insana 😭
edafmo Babyboymomm evet malesef 🥺 psikolojik olarak da fiziksel olarak da çok yıpratıcı bir süreç. Genelde 3 4 aylarda bitiyormuş inşallah uzamadan biter