kizinaasikbiranne eksiklik hissetmene hiç gerek yok mamayla da büyür bebek gayette sağlıklı şekilde takma kafana. Depremde yüzlerce bebek annesiz kaldı, kadınların sütü kesildi neyle beslediler???
Allah sağlık afiyet versin. Bende aylarca uğraştım tam olarak geçmedi memeye sütüm yeterli değil galiba bilmiyorum herşeyi kullanıyorum ama büyük bir fark olmuyor. Sıtkım sıyrıldı 7 aydır sağmaktan. Bıraktım saçımı emdiği kadar , gittiği yere kadar artık anne sütü. Yakınlık duygusu çok güzel oluyor o yüzden emsin istiyorum ama emmiyorsa mama içer napalım yani. Gerilmeye gerek yok gereksiz yere…