Kokoshbaby kkurt9417 xiaomi kullaniyorum 1 aydır herkez kötülüyor pisirmiyor falan diye ama bence gayet güzel yapıyor nerdeyse firinda pişirilen hersyi denedim temizligide cok kolay makineye at gitsin fiyat olarak ta uygun tezgah uzerindede cok hoş duruyor
Asyabuse siriuss_ işte üst üste pişmiyor mecbur birkaç posta oluyor geçen 4 kişiye 3 postada pişirdim tavuğu 🙄🙄 aynen ya bende sabah ekmek atıyorum akşam pideler soğuk oluyor onları biraz ısıtıyorum falan 😬
Asyabuse berosunannesi donmuş patatesi kendi programında yapıyorum 22 dk diyor 7 dk kala pişmiş oluyor ama 2-3 kere karıştırmak lazım
tugraninannesi1 kkurt9417 Cosori tek geçerim.Her şeyi harika yapıyor.Tavuk,balık,köfte,kek vb yumuşacık oluyor.Temizliği de çok kolay.Fiyatı da muadillerine göre çok uygun.5.5 lt bendeki philips ile karşılaştırmaları izleyip bunu tercih eden çok çok fazla