Arascyln kesinlikle size katılıyorum ne güzel Yazmışsınız 👏 o dönemler ara ara benimde keşke emzik verseydim diye pişmanlığım olmuştu. Ama iyiki vermemişim. Düşünsenize Bebeğiniz sizin Teniniz de güvende hissetmek için sizi istiyor ağlıyor ve Siz onun bu isteğine sus der gibi emzik Tıkıyorsunuz. Oysa onu dinleyip kucağınıza almanız ne kadar güzel. Bizlere dertlerini sadece ağlayarak anlatabilirlerken dinlemeden plastik tıkamamalıyız. O dönemler zaten meme bahane. Güvende hissetmek için anne kokusu istiyor. O dönemlerde ben sabah 10 akşam 10 aralıksız meme de kaldığını biliyorum. Memeye En yapışık olanlardan biriydik biz. Daha çok küçük dünyaya adapte değil ve sadece annesini istiyor. Benim bebeğim şimdi 3.5 aylık herşey düzene girdi. 2.5 aylıkken oturmuştu düzenimiz. Şimdi parmağını emiyor emzik gibi ağlayınca 😃 yani demem o ki, sabret.. Bizim ki düseldiyse seninki hayli hayli düzelir. Herşey gelip geçiyor. Sadece biraz sabır 🤗