Havaefe432 2prenss_annesieliff_ evet biz de aptamil kullanırken hep ziyan oluyordu şimdi sma çok sevdi hatta mama istiyor hep emmek istemiyor ama veriyorum bi şekilde
Havaefe432 Bir kaç kez post açtım cevap gelmedi de burdan sorayım bebeğim Yeşil kaka yapıyır içinde kan gibi nokta nokta parçacıklar var ama kan değin acaba neden bilgisi olan var mı emmekte istemiyor
YaseminAren mommyrabiss sma comfort u sevmedı oglum ıkısı de kabız yapardı ama optıpro yu ıcerdı en azından zeytınyagı katardım hep mamasına sımdı ıyı geceler alıyoruz ek gıdaya da gectık severekmıcıyor sadece geceleri ıcıyor kabız degıl ama gazı cok kokuyor ek gıdadan mı mamadan mı bılmıyorum
mommyrabiss Havaefe432 ben de aptamil kullanıyorum bitti yeni mama alacağım hangisini alsam karar veremiyorum