Kızlar sezaryen olalı 2,5 ay oldu, vermem gereken 15 kg var. Antrenörle yada salonla çalışmam bebito varken mümkün değil, daha önce annem (55 yaşında) Leslie ile 20 günde 8 kg vermişti. Biraz motivasyona ve benimle beraber bu şekilde ilerleyecek arkadaşlara ihtiyacım var, siz de gelin beraber başlayalım ne dersinizz?