NANANA Öncelikle Allah şifa versin canım.Bu kadar kahretme kendini iyileşmek için yattın bu on günü iyi değerlendir, daha da hasta olup bu ayrılık sürecini uzatma sakın.Ben zorluklar karşısında hep daha kötüsünü yaşayanları düşünüp şükretmeye alıştım.Sen de öyle yap, bebeğine bakacak yakınların ve seni seven bir eşin var, on gün nedir ki? Ben 7.5 aydır ayrıyim eşimden ve çok özlüyorum ama daha kötüsü olabilirdi deyip sabrediyorum...İyiles ve ailene sağlıcakla kavuş insallah.