Küçükken sünnet yaptırmanız güzel birşey fakat siz annesine bağlı bir bebekse çok dikkat etmeniz gerekiyor çünkü benim oğlumunda dil bağı vardı ve aynı zamanda sünnet oldu 9 aylıktı operasyona girmeden önce çok iyiydi hastaneden çıktıktan sonra bir korku oluştu herkesten korkmaya başladı ve terapi almaya başladık dilini kullanması için birazda zamana ihtiyacı var bu konuda çok dikkat ederseniz iyi olur çünkü travma yaşayabiliyor bebekler bu konuda size çok büyük bir sorumluluk düşüyor ilginizi hiç eksik etmeyin sürekli ilgilenin atlatır ama sizin bebeğiniz küçük olduğu için atlatır her çocuk bir olmaz ben böyle bir olay yaşadım size de yol gösterir böyle bir durumla karşılaşmazsınız inşallah çocuklar bizim dünyamız biz anneler çocuklarımızın iyiliği ve sağlığı için uğraşıyoruz inşallah hiçbir travma almadan atlatır bu durumu şimdiden geçmiş olsun