Oğlumun adaşı ☺️ bizde 2,5 aylıkken sünnet olduk şimdi 3,5 aylık sünnet sonrası 4-5 saat zorlu oluyor çişi canını yakıyor ama ondan sonrası güllük gülistanlık canım ertesi günü olmamış gibi oluyorlar hatta ödem olabilir şişebilir morarır 10 güne tamamen iyileşiyor biz krem vs kullanmadık ama sürekli masaj yaptım yapışma olmasın diye deri kısmını aşağıya çektim birde karton bardak kesip koyduk 1 hafta kadar o şekilde canım ilk saatleri atlatırsan gerisi kolay