momft25 buğday diyetini 1 ay yaptım, süt ve yumurtayı 3 ay . İlk başta süt ve yumurtayı kesmeme rağmen yoğun egzaması azalmayınca kanda çok düşük çıkmasına rağmen özeldeki doktorum buğdayı da kestirmişti. Sonra 1 ay sonunda ben kafayı yeme noktasına gelip her öğün ağlamaya başladım , doktorumla görüştüm ve makarna ile başlayalım dedim. Ama makarna yumurtasız olsun Ankara marka mesela . Filizde yoğun yumurta var. İlk gün makarna yedim 2 öğünde dolu dolu 😂 sonraki gün ekmek, sonra gözleme yaptım patatesli falan. Baktım buğdayda sorun çıkmıyor. Buğdayı yemeye başladım. 1 ay da böyle geçti. Bebeğimde hala kızarıklık yoktu. 2 ay daha diyete devam edip süt diyeti açma merdivenine göre başladım tüketmeye bir sorun olmadı kızımda. Sonra Dr kontrolünde ona da vermeye başladık. Şimdi ona da veriyorum yumurta ve yoğurt, hala çok az şekilde kızarıyor ama doktorumuz bizzat görüp bunlar bişey değil üstüne gideceğiz dedi. Devlette artık takipliyiz, devletteki doktor üstüne gitmekten yana. Tabi kakada kan yoksa, kan gördüğün an kesiyorsun demişti bizim hiç kan olmadı çok şükür, sadece çok fazla egzama. Eğer sormak istediğiniz merak ettiğiniz bir şey varsa bana sorun , ben epey tecrübeli oldum diyebilirim kendime boğuşuyorum çünkü 7 aydır. Ama o katı diyeti yapabiliyorsan çok güçlü bir annesin bunun için tebrik ederim çok sağlam bir psikoloji gerektiriyor çünkü 💜