Sadeturkkahvesi benim huskym vardı Sibirya kurdu yani , tavsiye ederim ama koruma tarzı birşey bekleme , her geçene havlar evet , ama hırsız onu çalmak için gelir kendini çaldırır ki benimkini defalarca çaldılar zor buldum,oyuncudur çocukla anlaşır, benim varken 4 5 yaşlarında kardeşim ufak kuzenlerim vardı onlarla anlaşıyordu , tavsiyem ne cins alırsanız alın yavru köpek alın, büyük alırsanız asla eğitim veremezsiniz , bu arada her yavru köpek dişi kaşındığı için belli bir aya kadar ısırıyor bunu unutmayın çocuğunuzu ve sizi muhakkak ısırır, öyle çok acıtacak bir ısırma değil ama dişleme gibi , bir de gerçekten kaka temizlemesi çok problem hergun temizlemek lazım bahçeniz toprak ise belki çok belli olmayabilir ama, belli bir bölümü toprak bir bölümü taş ise korkutucu bir hali oluyor, ben bahçede bakıyordum , her gün hortum ile yıkamak zorunda kalıyordum, ama gülü seven dikenine katlanıyor sevgileri paha biçilemez
en son bir yaşında çalındı bir daha bulamadım