parsoglan19 surati tatli diye onermemistim aslinda hanimefendi. O irklar hem eve hem sahiplerine bagli oluyolar ve cocuklarla iletisimleride guzel oluyo diye demistim. Büyük irk bakmadim ben hic. bi kedim var 3bucuk yasinda smokin, bi kopegim var 2bucuk yasinda fransiz buldog, bide bebegim var 6aylik apartman dairesinde yasiyoruz. Post sahibinin kendi tercihi tabiki benimki sadece bi oneriydi