İlk dozunu yaptirali 3 gün oldu. Biraz mizmizlandi ,huzursuzlasti. Ama ateş yapmadı sürekli kontrol ettim. Ve sürekli ilgi istedi bende sürekli ilgilendim. Annesine nazlandi minik oğlum 🥺 sürekli konuştum ilgilendim. Uyuyunca hemen uyaniyordu😓 gece uykusna zor yatirdim ve gece çok zor oldu. Calpol vermedim. Ateşi olmadgi için. Sonraki gün bomba giybiydi ilk gün biraz mızmız olabilir bol bol ilgilen bebegimle🥰 şimdiden geçmiş olsn minige 🤍