Nsbtmz Herkese iyi akşamlar. Menenjit aşısını yaptıranlar ağır mi geçiyor gerçekten. Bir de en son güncel fiyatı ne kadar oldu bilen duyan yaptıran var mı :/
whitechocolatemochaa Nsbtmz güncel fiyatını bilmiyorum 1,5 sene oldu yaptıralı ama en son 975 diye duymuştum kesin zam gelmiştir nimenrix tek doz oldu sıkıntı yaşamadık bexsero 3 doz oldu 2 ve 3. dozları ateşli ve çok zorlu geçti
Aselkusum16 Nsbtmz doktor aşıyı yaparken çok ateş yapar sürekli kontrol et ateş düşürücü ver demişti ama çok şükür hiç ateş ağrı yapmadı 🤲🏽
edabolukbasi Nsbtmz geçen cuma yaptırdık 2 doz aynı anda nimenrix ve bexsero gece üçte ateş oldu 2300 iki aşının fiyatı
peloser Nsbtmz nimenrix değil de bexsero yapıyo ateşi. Doktor da öyle demişti dediği gibi de oldu ama çok sıkıntılı geçmiyo ç. Calpol toparlıyo merak etmeyin
berosunannesi whitechocolatemochaa hangi aylarda yaptırdınız biz daha hiç yaptırmadık ve menenjit konusunda kafam cok karısık eğer hatırlıyorsanız söylerseniz çok sevinirim 🥺
dnzdnzdnzdnz Biz 2.dozlarımızı dün yaptırdık pek sorun olmadı biraz huysuzlardı aşıyı yapan kişinin de eli ağırdı sanırım bacakları acıyordu bebeklerin o yüzden 1 kez calpol verdim sıkıntısız atlattık. Bexsero ve nimenrix 2 bebek için 4600 gibi bir şey ödedik.
dnzdnzdnzdnz Nsbtmz yazdım en sonda aslında. Biz aynı anda bexsero ve nimenrix yaptırıyoruz 2 bebek 4 aşı toplamda 4600 verdik. Tek tek ne kadarlar bilmiyorum
saresmami En son 2 ay önce yaptirdik 3. dozu bexsero 1200 küsürdü galiba. Simdiye kadar hic bir doz da huysuzluk ates felan yapmadi cok sükür iyi atlatti yavrucum. Bünyeden bünyeye degisiyor tabi 🙏🏻
edabolukbasi Nsbtmz ateş olursa calpol verin anında düşürüyor ben yine 5-6 ya kadar bekledim başında tekrar yükselmesin diye
monami_ Bibebek_ çok gerekli, yaygın ve ölümcül bir hastalık. Belirtileri ise hastalık ilerleyince belli oluyor. 7,9,15 ay bexero 13. ayda da nimenrix olarak 4 kez vuruluyor. İmkanınız varsa hiç düşünmeden yaptırın.
newwmommm Nsbtmz nimenrix ve bexero yaptirdik çok ağır bir etki yapmadı bizde çok şükür hafif ateş yapti
Taelif Nsbtmz Merhaba. Ben Nimenrix ve Bexsero yaptirdim 3er doz seklinde kızıma da ogluma da. Nimenrix ikisine de ne agri ne ateş yaptı. Bexsero oğlumda hafif ateş yaptı calpol 1 ölçekle çözüldü zaten 1 gün sürdü sadece. Kızımda bexsero da ateş yapmadı öyle. Son doz galiba yapmıştı sadece cok emin olamıyorum su anda ama kızım daha rahat geçirmişti o aşı dönemlerini. Fiyat konusunu uzun zaman olduğu için tam bilmiyorum şu anda.