Ayda2022 amin 🙏🏻 başından beri yönetme şeklim buydu aslında. Çünkü ilk başta gözlemledim ki ben onu ne kadar zorlarsam işler o kadar sarpa sarıyor. O kadar hırçınlaşıyor. Ben uykuya zorladıkça o uykudan, uyumaktan nefret ediyor. Bizim öyle sürekli atak halinde, sürekli hırçın bir bebek olmadığı için böyleyimdir belki de bilmiyorum ama benim eşim de yanımda yok, ailem de. Eşim askeri personel ve aileler 10 saat kadar uzaklıkta. Eşim sadece 2 ay yanımdaydı. Geri kalan tüm süreçte tek başımaydım, hala öyleyim. Bugün mesela 5-6 saat hiç uyumadı gündüz ve hiç sıkmadım onu da kendimi de. 5-6 saat aralıksız evi gezdik, oyuncaklarla oynadık, ağladı sızlandı ama en sonunda uyudu. Uyumazsa da kendi bilir kendi yoruluyor sonuçta ne yapayım 😂