edabolukbasi ay atağına sayılı günler kaldı🥺 atak haftasına kim harika haftalar dediyse ağzına ıslak terlikle vurasım geliyor
Gryffindor edabolukbasi Çok korkardım hatta post açmıştım yaşamayan var mı diye. Oğlumun en güzel geçen aylarından biriydi😍
Alparslanim1 edabolukbasi kızlar bu atak haftası hesaplamaya yanlış diyorlar yaa internettekş siz nerden bakıyorsunuz
Ayda2022 edabolukbasi hangi aşıyı olucaksınız? Umarım şanslı olanlardan olursunuz. Bizde bildirim geldiği gibi atak başlıyor, hiç sekmedik çok şükür. Sağolsun canım oğlum, kucakta takılıyor epeydir, fıtık yakındır
edabolukbasi Gryffindor ay inşallah bizde de öyle olur 4. ay atağına kadar bişey yaşamadık bakalım 3 gün sonra neler bekliyor
dikkatbebekvar edabolukbasi ben hesapladım atak haftasının bitmesine 11 gün diyor. 11 gün sonra dogmus gibi bakıyorum bu sefer de 24 gün diyor. Yani bitmiyomu bu atak 😂
annedemir Oğlum 4 ay 9 günlük bugüne kadar ne uyumadigini ne sebepsiz yere ağladığını gördüm bugün ağlamadığı saniye yoktu sabah 4te uyandı gündüz gibi eğer atak dedikleri buysa çok kötü geçiyor
Premomezra edabolukbasi merhaba atak haftaların takibini nasıl yapabilirim önerebileceğiniz bir uygulama var mı
edabolukbasi Premomezra normalde harika haftalar diye bi uygulama var ama orası ücretli ben hesaplıyor.comdan bakıyorum
Ayda2022 Bebekle_birgun tabi seve seve, ilk adımlarım uygulaması, atak ve diğer bilgilendirmeler mesaj ile geliyor, ücretsiz. Bir de harikahaftalar uygulaması, ücretli ama hiç gerekli değilmiş, ilk hevesle almıştım😉
Evaninanasi edabolukbasi biz sorun yaşamadan atlattık onu ya 🧿 sadece ara ara ağlama krizi geldi o da 3-4 günde bir falan. Evet geldiğinde sakinleştirmek çok zordu ama sık olmadığı için zorlanmadım ben. Ben ona uymaya çalıştım. Uyumadıysa uyutmadım, yemediyse yedirmedim ve atağı neredeyse 0 sıkıntı ile atlattık 🤷🏻♀️ uyku gerilemesi de yaşadık o dönem 4 uykudan 3 uykuya düştü ama ben ona uyum sağladığım için o konuyu da sızlanmadan atlattık. Şu an 6.5 aylık. 8. Ay atağını bekliyorum. İnşallah o da böyle geçer 😂
Ayda2022 Evaninanasi gece sinirlenmeden oturabildiniz mi ya? Maşallah size, ben deliricek gibi oluyorum uykusuz kaldıkça. Kendimi sakinleştiricem diye dişimi sıkmayı öğrendim , aman hissetmesin gerginliğimi derken dişlerim elime düşecek bigün
Bebekle_birgun Ayda2022 ilk adımlarımı bende takip ediyorum yüklü ama hiç görmemiştim bildirimi belkide dikkat etmedim teşekkür ederim 🌺🥰