herkes Yumoş demiş ama ben Vernel beyaz çay ve şakayık (pembe beyaz olan) o kadar memnunum ki🥰 eşim aşçı ve mutfakta uzun süre durduğu için iş kıyafetlerinde koku hep olurdu, detarjan da bi yere kadar ama Verneli denediğimden beri iş kıyafetini yıkayıp, ütüleyip bir kaç gün evde bekletip ve işte giyip, çıkarken bile güzel kokuyordu diyor👍🏻