Alideniz19
İllaki ağlayacak. Ağlamayan bir bebek yok zaten ki düşünün 1.sınıfa başladığında bile çocuklar ağlıyor. Kendinizi hazırlamanız gerekiyor. Öncelikle siz dirayetli olacaksınız. Yapılan her şey onun iyiliği için olduğundan asla üzülmeyin. Anneler olarak tabikide içimiz elvermiyor ama şöyle ki zaten bebekler gün içinde bir çok nedenden dolayı ağlıyor. Karnı acıkıor ağlıyor kaka yapıyor ağlıyor canı sıkılıyor ağlıyor iletişim şekilleri bu. Ama eline bıçak almak istese ağlasa bile vermezsiniz dimi? Böyle düşünün 😇