Burculice
Ameliyathane hemşiresiyim. Ameliyathaneye bir bebek geldiğinde inanki herkes o bebeği yada küçük çocuğu çok seviyor. Doktorundan hemşiresine personeline herkes. Ağlarsa kucağımıza alıp sakinleştirmeye çalışıyoruz. Üşümemesi için üstünü örtüyoruz. Zararlı olsa bile o an son çare diyip çizgi film açıyoruz. Uyutulana kadar muhakkak elini tutuyoruz. Ameliyathanede hiç kimsenin bebeğine kızacağını düşünme için ferah olsun.
İdrar deliğinin bulunduğu yere, dokuların sağlamlığına ve doktorun el becerisine göre ortala 2 saat kadar sürer ameliyat. Geriside uyutma ve uyandırma işleri. Maksimum 3 saate gidip gelmiş olur bebişin. Doktorlar genelde şu kadar sürer diye verdikleri sürenin içine hazırlık ve uyandırmayı eklemez, siz en az yarım saat daha ekleyin üstüne ki endişelenmeyin.
Bunun dışında sormak istediğiniz varsa yardımcı olurum.