Prensesssannesiiii Kesinlikle götürmedi, götürmem de.
Oğlum 28 aylık hiç gitmedi hele ki 1.5 aylık çoçuğumuz götürmem.
Büyük alanda olsa insanlar pis, Sigara içip geliyorlar çalışanlar kaç kere el yıkıyorlar, boya kokuları, oreal kokusu bizleri bile tıkarken el kadar çoçuğa ne gerek bu işkenceye.
Onuun solunum yolları daha çok hassas, Allah korusun daha beter hasta olmasın