Prensesssannesiiii mecbur gidiyorum çünkü sadece emiyor hemde bırakacak kimsem yok, zaten oradaki fön sesi de iyi oluyor uykuya kolay geçiyor. Saçlarımı boyatırken ara verip emziriyorum, kuaför hamileliğimde de gittiğim büyük bir yer çalışanların ilgi alakası çok iyi kapıda karşılayıp kapıya kadar uğurlarlar mutlaka, herkes sırayla bebekle ilgileniyor o esnada benim işim bitiyor zaten😄