S_x_w bir iki ufak yanlışınızı düzelteyim. Tüm dünyada kriz var doğru ama bu krizin başından beri en çok değer kaybeden paralar arasında TL var. Sebebi basbayağı hatalı para politikaları. Tüm dünyanın faiz arttırıp rezerv tutma eğilimine girdiği bir dönemde biz faiz düşürdük neden ekonomist öyle istedi.
İkincisi o postta maaşımı belirtmemiştim ama yüksek kazanan kesimdenim. Maaşım 2014e göre 20kat arttı. Ama neye yarar? Ben 2014te bir aylık maaşımla yazın bir hafta yurtdışı tatili yapabiliyordum. Şimdi bir aylık maaşımla türkiyede istediğim otele bile gidemiyorum🤷🏻♀️
Üçüncüsü ekonomi kötü demek açız demek değildir. Çocuğuma istediği oyuncağı alamıyorum demektir. Bu sene tatile gidemiyoruz çünkü dardayız demektir. Araba da sorun çıkarıyor ama değiştiremeyiz demektir. Bayramda elbise alalım ama eski ayakkabını giy olur mu demektir.
Yani insanların rahat yaşamak istemesi neden sorun sizin için?