Ikizoglusannesi06 Pnarrrizgua evet kesinlikle yorulduk 8 ay önce 145 tl ye aldığım mama 260 lira olduysa bana kimse ekonomi iyi demesin!!!
Asyaveannesi04 Pnarrrizgua Her geçen gün dünü aratıyor.. Eşimin nenesi var 1923 doğumlu 100 yaşında ben hayatımda böyle birşey görmedim kızım para nasıl değersizleşir böyle diyor😅 sorsan avrupa bizi kıskanıyor
Asyaveannesi04 Erva42 Nasıl düzelecekmiş, niye seçimden sonra şimdi yapılsa yazık günah değil mi vatandaşa
Hasretela Ikizoglusannesi06 zaten bu ekonomı ıyı diyenler bellı canım söylemek ıstemıyorum kendılerını bılırler 😀 düzelecek inşallah demek istiyorum ama 20 yılın bokunu kım gelse zor temızler mahvettiler haram zıkkım olsun
Ikizoglusannesi06 Asyaveannesi04 kim lan bu avrupa söyleyelim de kıskanmayı bıraksın nazar değiyor😂😂😂
Serife00 İnsanlar elektronik ürünleri yurt dışından uyguna almak için gidiyordu yakında patates soğanı da uyguna almak için oraya gidecekler.
Pnarrrizgua Ses çıkarmaya korkuyoruz, biraz önceki postlardan sonra iyice iç dökme vaziyeti aldım. Bu ülkenin hali ne olacak??
Asyaveannesi04 Pnarrrizgua hiç birşey olmayacak canım zengin daha zengin fakir daha fakir olacak, insanlar mama alamıyor nerde ucuz bez diye market market takip ediyor, ateşi çıktığında calpol 82 tl paran varsa alırsın yoksa alma diyorlar açık açık
Asyaveannesi04 Erva42 hiiç bir şey olacağı yok hükümette değişse ahmet gidip mehmet de gelse ümidimiz yok bizim ülke sapık tacizci tecavüzcü dolmuş
caylavyu Pnarrrizgua berbat durumdayız çocuğuna mama alamayıp intihar eden babalar var.. Nasıl ödenecek bu insanların ahı? Allahım lütfen bize yardım et ..
Asyaveannesi04 caylavyu Tek istediğim şey çocuğumun yaşadığımız ülke de ekonomi para dert tasa düşünmemesi, kafa patlatıp atanıyorsun asgari ücretle aynı maaşı reva görüyorlar bu mu hak?
Aras09eymen Asyaveannesi04 Çok merak ediyorum ne olacak diye türkiye 14 mayıstan sonra nasıl hal alacak korkuyorum
caylavyu Asyaveannesi04 aynen öyle valla milletine değer vermeyen devlet maalesef.. Çocuğum olduktan sonra daha çok korkar oldum güzel bir yaşam istiyorum onun için herkes gibi.. sonumuz hayır olsun inşallah seçim günü yüzümüz gülsün
Pnarrrizgua kasimonbes bunun oy ile ilgisi yok, isteyen istediğine versin. Anne olarak çocuğumun geleceğinden endişeliyim ve ülkenin bir sorununu yazdım. Hükümet demek devlet demek değildir.
Hasretela kasimonbes canım Benım neden kımse Özgür ıradesıyle yorum yapamıyor uygulama olarak bıle karsı çıkıyorsunuz bana cok sacma gelıyor ciddenmı ya