balannesiii Oglunasikbiranne08 4 kullanmalısın bence canım ama anlarsın zaten lastikleri falan iz yapıyosa sıkıyor demektir ben o zamanlar 4 kullanıyordum cünkü
Dgndrmz Oglunasikbiranne08 bizde ayın 15 inde tam 7300 dük 😁 hala 3 numara kullanıyorum sleepy kullanıyorm kalıbı büyük gibi bilmiyorm suan için devam edicem 3numaraya