Hafsa_anne Basak71_ 2ay 20 günlük kızım durumumuz aynı ayaklarını da kaldırıyor ama emmeye calışmadı henüz
Basak71_ miniminiAlina02 evet çok tatlı oluyor fakat bizimki kendini kusturduğu için müdahale etmek zorunda kalıyorum
Ebruko Aynı aynı. İki elini yumuk yapiyo 2 isaret parmagini birden sokuyo ağzına. Emzikte tutamiyo agzinda. Parmakları incelmiş gibi geliyo bana düzelir umarım 😄 önlük değiştirmekten bi hal oluyorum akşama kadar
Didi-dodo Basak71_ 7 aylik okdun hala devam ediyoo hatta emzik almadi hic eline veriyom emzigi bile tum sokmaya çalışıp kusuyo
Didi-dodo Basak71_ vallh sorma canim ... biz hala devam ediyoruz malesef . Evde emzik koleksiyonu yapacam yakimda 😁😁😁
Songlkrdmn5 Dtcansuyldz bir kereye mahsus bizimki öyle tuttu ki çok şükür meme emmeme gibi bir isteksizliği olmadı çevremizdeki bir çok kişi o şekilde tutturdu
Basak71_ Didi-dodo 4 çeşit emziği var yarın bir gün 2 çeşit daha sipariş verdim onları da tutmazsa yapacak bi şeyim kalmıyor galiba
Didi-dodo Basak71_ ben ilk baslarda cok emzik denedim avent nuk kaucuklu hic birini tutmadı. En sonunda bu yaz annemgillere gittigimizde eşim bunuda alalim mi dedi - aldık . Aliyo ama alışık olmadigina galuba emzik kaciyo agizindan 😂😂😂