Rainnn Basak71_ Ellerini keşfediyorlar çok normal. Yakında eline aldığı herşeyi ağzına götürücek çünkü dünyayı ağızlarıyla tanıyorlar.
12eren12 Basak71_ 3 aylık bnm kuzumda yumruk yapıyo öyle ağzına alıyo😅artık birşeyleri de tutmaya çalışıyo
Dtcansuyldz Basak71_ benim iki aylık oglumda sürekli emiyor midesi bulanıyor artık cok sokmaktan bogazına , şimdi emzik veriyorum elini bıraktı biraz ,doktor elinden ziyade emziği emmesi daha iyi dedi .
Songlkrdmn5 Basak71_ canım emzik markası ile felan hiç alakası yok türlü türlü emzik denedim tutmadı 2 aylık ilken ablam şekere bandırarak verdi bir günde tutturdu
Dtcansuyldz Basak71_ ben nuk marka emzik aldım damaklısından onu tuttu , kiraz gibi yuvarlak olanı beğenmedi webaby almıştım , nuk damaklı işe yaradı bu hafta alıştı
Dtcansuyldz Songlkrdmn5 şekere bandırmayı doktor önermiyor çünkü bu sefer bebek emzikten besleneceğini düşünmeye başlıyormuş ve memeyi bırakmasına sebebiyet oluyor dedi , emziğin emzik olduğunu bilmeli dedi