Sadeturkkahvesi süper o zaman, ama devamlı yanına çıkmanız lazım.
aslında golden bakmayın bence
evet çok sevimliler ama
onlar evde bakılacak tam ilgi sevgi verilecek, tüm gün onunla ilgilenilmesi gereken bir cins.
bakkala giderken bile sizinle gelmek ister. 3 yıl evde baktım onun için söylüyorum. bahçeme de koydum ama yanına yeterince çıkamadığım için psikolojisi bozuldu. çok çabuk depresyona giriyorlar.
satın almak, bahçede bakmak istiyorsanız maddi durumunuz yeterliyse akita cinsine bakabilirsiniz
veya alman kurdu, doberman bakabilirsiniz
çocuğunuzla da oynarlar, sahiplerini bilir asla saldırmazlar. koruyucudurlar ve hırsızlara karşı da korurlar? bir golden sizi hırsızdan korumaz ya da yabancıdan korumaz. hatta onlara sevimli sevimli kendilerini sevdirirler.