Nobahari Minmin35 Uyku esnasında ses duyunca. Ama farkedilemeyecek kadar az. Normal boyutta olduğunu düşünüyorum. Hepimiz uykuda irkiliyoruz sonuçta.
Ftttmm Nobahari benim kızım da 4,5 aylık bugün başladı çıt sesine irkilip pat açıyo gözleri iyice uykuya dalarsa değil de yeni dalınca falan em ufak sese irkilip gözlerini açıyo
BuzluLatte Nobahari bence normal ani bir seste biz bile irkiliyoruz kızım 5 ay 13 günlük uyurken birden bı ses duysa irkilir
ikiminik16 Nobahari çok teşekkürler aynindurumdayim sadece iykuda seste sıçraması var 5 ay 9 günlük tedirg8nim bejde 6 aya az kaldı geçmesi lazım diye
Nobahari ikiminik16 merak etmeyin geçiyor, ben de tedirgin olmuştum ama 6 aydan sonra kısa bir dönem sonra bitti. 6buçuk aylık olmadan diyebilirim.
ikiminik16 yagmurkokusu_ obtiyreme bizdede var urperme atagi diye rahatlatiyorum ama sizde bir sorun yoktur inşallah geçti mi 2 yıl gecmisnustunden yavrunuz ve siz iyisinizdir insallah
ikiminik16 ikiminik16 yagmurkokusu_ merhaba geçti mi bu durumlar bizde 5 syligiz hem sıçrama hemde üşür gibi titreme var