Nobahari gündüzleri uyanıkken sıçrama ve ağlaması oluyor korktuğu için eşimde sürekli maşallah kulakları baya duyuyor diyor öyle şakalaşıyoruz ama bir doktora soracağım kontrol de inşallah hafifler bu durum ya sırt üstü yatırdığımda gece uykusunda sürekli sıçrama küçücük sese bile tepki , sizde de titreme varmı peki üşürmüş gibi