nayirnolamaz06 Xsevgiuzun ben aldım aşkolar Allah güle güle harcamayı nasip etsin ben aşurenin bereketine çok inanırım inşallah aşure yapıp dağıtacağım
Xsevgiuzun nayirnolamaz06 ya ne güzel dusunmussunuz bende annem adına yapıp dağıtayım bu mubarekvgunde🥰
nayirnolamaz06 Xsevgiuzun valla çok iyi olur canım ben ne zaman aşure yapsam evim dolar taşar Rabbime bin şükür elhamdülillah
Xsevgiuzun Habibe93 bana gelen olmamıştı kabul edildi para yatmaya başladı kurumdan kuruma değişiyor sanırım bazılarına giliyor bazılarına gidilmiyor
manzaramistanbul Xsevgiuzun başvuru şartlarında hanesinde memur noter muhtar vb olanlar değerlendirmeye alınmayacaktır diyor .birde benim çocuğum yok Çocuğu olanlar için sanırım
Xsevgiuzun manzaramistanbul şansa bence ne zenginler var aliyor evet eşim memur ama zor geçiniyorum.kiradayim ay sonu gelmiyor bazen.
Tugce2391 Humeyra6554 bende de daha önce talimat verdiniz yazıyor yeni girebildim kurum ödemelerine ne kadar süre de yattı peki cnm