Doga0812 Çok geçmiş olsun atlatır merak etmeyin herkes aşıyı yaptırdınız mı diye sormuş suçluluk hissetmeyin sakın aşı yapanlarda bile bazen ağır seyredebiliyo bu hastalık çok kişi duydum burda aşı yaptırmış olmasına rağmen hastaneye yatan bol bol sıvı ve probiyotikle destekleyin 🙏🏼😊