Doga0812 16 aylik oğlum rota olmuş hastahanedeyiz 2.serum takıldı ilaç ve bilgi verip eve yollayacakmis aşı yaptiramamistik o zmn için evde ateşi ve ishal için napmaliyim
Birdunyabircennetannesi Doga0812 Hiçbir şey maalesef. Zamanla geçiyor bu lanet hastalık geçerken de kilo verdiriyor 2 kez atlattık baya ağır geçti He oral diye bir toz vermişti doktor her kaka yapışında 1 çay bardağı vermiştim biraz o iyi gelmişti Az az sık sık su verdik Ve zorlada olsa az az sık sık besledik Oğlum o aralar mama seviyordu sürekli mama verdik çünkü başka hiçbir şey yemiyordu Sevdiği şeyleri verin yeterki beslensin Muz verebilirsiniz ishal için Geçmiş olsun zor ama kendi kendine geçiyor zamanla en son ishali bitiyor
Cihangiriinannesii Doga0812 Bol bol sıvı ve doktorun vereceği bağırsak düzenleyici ilaçlar dışında malesef yapacak başka hiç bir şey yok 😐 Biz 9 günde atlattık inşallah sizde toparlanma çok daha hızlı olur çok çok geçmiş olsun yorucu bir süreç malesef. Ateş ve kusma 2 yada 3. Gün son buluyor zaten sadece ishal uzun sürüyor
angelicsmile Doga0812 probiyotik tozlardan kullanabilirsiniz yada damla şeklinde olanlardan. Bağırsak florası bozulduğu için bu dönem sadece probiyotik öneriliyor. Daha önce bizde 36 aylık oğlumda bu şekilde atlattık. Çok geçmiş olsun
Hasretela Doga0812 aşılarını yaptırmışmıydın canım cok Gecmıs olsun durumunu haberdar et çok zor bır hastalık malesef 😒
Doga0812 Cihangiriinannesii evet ishal çok ama bugün 2 kere falan yaptı normalde bu saate kadar 10 kere degismistim
Blueandpurple72 Probiyotik, ayran, kefir, su, anne sütü yada mama bunlar oğluma iyi gelmişti ama zehir gibiydi Allah şifa versin bir an önce iyileşsin kuzu
Cihangiriinannesii Doga0812 Yavaş yavaş azalacak zaten yapma sıklığı sadece yaptığı zaman ishali devam edecek
Doga0812 Hasretela hayır yaptirmadim ozmn için maddi durumum suanki gibi değildi malesef kredi kartıda eksideydi vermiyorlardi yaptiramadik :(
Doga0812 Hasretela dün 2 serum yedi ateşi düştü şükür halsiz ve ishali var zaten hastalığı başladığı gün direkt hastahaneye götürdüm 1 serum da o gün almıştı
Dimitrina_kovaceva Doga0812 ben bu konuda bir tecrübeye sahip değilim ama bir arkadaşım çocuğunu pirinç lapası ve patates püresiyle bol bol suyla iyileştirdiğini anlatmıştı
Dimitrina_kovaceva Doga0812 ah canım benim hastayken insanın canı hiç bir şey yemek istemez ki o da haklı 😔