NmalkoC Hsyn9Karan en normali sizinki hiç merak etmeyin bizimkilerde o aylarda söyledi yada daha geç cünkü burda 5 ay yazanlar babıldamaları anne yi gerçekten bilinçli kullanıldığını sanıyor 🤣 gerçekten gülüyorum